Cum returnez un produs?

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice. Produsele neperisabile se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Produsele perisabile nu se pot returna – legumele-fructele şi produsele alimentare sunt considerate produse perisabile.

Se pot  returna  produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. In consecinta, legumele-fructele şi produsele alimentare cu valabilitate scurta de pana in 30 de zile nu se pot returna, produsele uscate si cele cu perioada de valabilitate mai mare da.

Returnarea  ---produsele vor fi trimise la adresa: sat Totoreni nr. 133 comuna Tarcaia, judetul Bihor, prin orice modalitate doriti. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate în ambalajul original, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi sau sa fie desfacut. Coletul trebuie trimis in maxim 14 zile calendaristice din momentul primirii comenzi. iar rambursarea contravalorii acestora se va face în cel mult 14 de zile de la data primirii bonului de  returnare semnat în original împreună cu produsele refuzate la adresa sat Totoreni nr.133, comuna Tarcaia, judetul Bihor.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra utilizand formularul de retragere prezent pe site. Formularul standard de retragere se completeaza si se transmite in format in electronic pe site-ul nostru  din sectiunea CONTUL MEU- RETURNARILE MELE sau in cazul in care ati efectuat o comanda rapida fara inregistrare, trebuie sa luati legatura cu un reprezentant al firmei--vezi datele de contact. Pentru returnare produselor  procedura este urmatoare: intrati in contul meu  alegeti  istoric si detalii ale comenzilor  se acceseaza detaliile aferente comenzii in care se  gaseste produsul de returnat,bifati produsele din comanda ce urmeaza a fi returnate si apasati butonul creeaza un bon de retur.Va rugam sa lasati un mesaj la fiecare produs ce urmeaza returnat care sa contina motivul pentru care se cere returnarea produsului.

Dupa analizarea optiunii de returnare produs, va vom transmite pe in contul dumneavoastra de pe site-ul nostru cat si in e-mail solutionarea cererii de retragere sub forma de bon de returnare. Orice cerere de retragere primita va fi analizata si solutionata conform preverilor legale aplicabile in functie de tipologia produselor ce fac obiectul acesteia